Avatar billede uhreskov Nybegynder
30. juli 2008 - 01:51 Der er 1 løsning

Hjælp til at lave sin egen WAP hjemmeside

Hejsa !

Jeg har søgt og søgt på denne udemærket side dog uden held til at finde det jeg søger...

Jeg vil høre om der er nogle af jer der kan hjælpe mig videre, forstået på den måde at jeg i dag har en hjemmeside der er lavet i PHP og htm(L)

Jeg har flere af dem der besøger min side der har spurgt mig om jeg ikke kan lave noget i WAP så de kan se siden fra deres mobil.

Findes der nogle programmer der kan konvertere min eksisterende side til WAP, eller findes der noget jeg kan lave en WAP udgave af min side i ?

Jeg håber i kan hjælpe mig igang..

På forhånd TAK !
Avatar billede uhreskov Nybegynder
23. august 2012 - 15:54 #1
Fik aldrig svar på dette spørgsmål, og har umiddelbart "droppet" det... :))

Mvh.
Uhreskov.