Avatar billede svensker1973 Nybegynder
29. juli 2008 - 22:23 Der er 5 kommentarer

VBA kode med kodeord

Hej,

Jeg har et lille excel-ark som en tidligere kollega har lavet.
VBA koden har et kodeord, så jeg kan ikke redigere i koden.
Er der norgen der har en smart måde/program der kan løse dette problem?

På forhånd tak.
Avatar billede ebea Ekspert
29. juli 2008 - 22:29 #1
Lav en søgning på Google - Der findes i hundrevis af programmer til det - så det er svært at anbefale noget specielt.
Avatar billede liebmann Nybegynder
29. juli 2008 - 23:06 #2
Hvis du kan se VBA-koden, så kan du lave et nyt regneark med samme indhold.
Derefter laver du en tom makro og kopierer VBA-koden ind i den.
Hvis koden er tilknyttet en knap, så skal du selvfølgelig også gøre det i det nye regnearkark.
Nu er koden din, og du kan redigere frit.
Avatar billede svensker1973 Nybegynder
30. juli 2008 - 17:12 #3
Jeg kan ikke se VBA koden. Det er den der er beskyddet.
Avatar billede ebea Ekspert
30. juli 2008 - 17:22 #4
Avatar billede gammer Nybegynder
01. august 2008 - 11:23 #5
Der er også denne mulighed:

http://www.schmittis-page.de/excel/vba/t48e.htm

Gratis, men lidt besværlig!