Avatar billede frede92 Nybegynder
20. juli 2008 - 10:56 Der er 2 kommentarer

Lave et kombineret flash/php nyhedsscript?

Hejsa.

Jeg står og skal bruge et nyhedsscript, der hele tiden opdaterer sig selv på forsiden, altså skifter mens brugeren ser på det.

Dette tænkte jeg så kunne foregå vha. Flash.

Men jeg har ikke tænkt mig at ændre i flash-filen hver gang der kommer en ny nyhed, så det skal vel laves så flashfilen loader indholdet fra et eksternt dokument, som PHP skal oprette, altså så jeg intet skal gøre selv for at få det til at køre, andet end at uploade filerne på hjemmesiden.

Så dertil skal flash-sourcen opdateres automatisk..

Så, alt i alt, så søger jeg eksperthjælp til dette !

Håber nogle kan/vil hjælpe mig !

OBS: Flere point kan gives hvis nødvendigt!

//Frederik
Avatar billede spyrodrag Nybegynder
26. juli 2008 - 19:03 #1
Er der noget økonomi i det?
Avatar billede frede92 Nybegynder
27. juli 2008 - 10:59 #2
Det var ikke meningen, ville bare have hjælp til at lave det.