Avatar billede crolesen Nybegynder
18. juli 2008 - 20:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Samarbejdspartner - God fortjeneste

Hej

Jeg har en fodboldside www.fodboldcoach.dk, som jeg skal have bygget op fra bunden, men mangler en samarbejdspartner i form af en programmør.

Lidt om siden;
•    Indeholder artikler omhandlende fodbold og træning.
•    Har en stor øvelsesdatabase.

Målgrupper;
•    Alle fodboldtrænere, samt forældre og spillere som har lyst til at lære mere omkring fodboldspillet.

Fremtidsaspekter;
•    Der skal laves nogle andre funktioner også som kalender, online cv, forum, statistiksystem, jobsystem.
•    Siden skal laves på forskellige sprog, eller der skal være mulighed for at skifte sprog på siden. Så jeg i starten vil promovere siden i norden, og derefter i resten af Europa, USA og Australien.

Dine/Jeres kvalifikationer;
•    Skal kunne programmere i php, i tillæg gerne i flash.
•    Webdesign

Jeg har idéerne, men mangler en/flere samarbejdspartnere der kan hjælpe mig med programmeringen.

Da det er en samarbejdspartner jeg søger, vil din løn være lig med en del af overskuddet. Denne procentandel finder vi ud af når jeg ved hvor meget du kan hjælpe mig med, og hvad du kan tilbyde www.fodboldcoach.dk

Med de idéer jeg sidder med og et godt samarbejde vil denne side kunne indtjene mange penge, så der vil være en god fortjeneste for alle parter.

Håber på et positivt svar

Med venlig hilsen

Christian Olesen

P.S. Siden har lige nu været hacket, og derfor har google sat den advarsel på. Men det er fikset, så skal bare lige have den godkendt igen af google
Avatar billede webco_dk Nybegynder
18. juli 2008 - 20:55 #1
Jeg er ret interesseret i det så vil gerne vi kunne tage en snak om det. Har du en msn eller mail jeg kan kontakte dig på?
Avatar billede crolesen Nybegynder
18. juli 2008 - 21:02 #2
crolesen snabela msn.com
Avatar billede kongfjong Nybegynder
18. juli 2008 - 23:00 #3
Skriv meget gerne til martin at martinhjort dot net

Jeg synes det lyder som et spændende projekt:)
Avatar billede crolesen Nybegynder
19. juli 2008 - 10:43 #4
Har skrevet en mail til dig kongfjong
Avatar billede kongfjong Nybegynder
19. juli 2008 - 15:40 #5
Jeps, har endelig fået svaret;)