Avatar billede dan35 Nybegynder
06. juli 2008 - 20:04 Der er 5 kommentarer

Kan ikke komme på internettet!

Hej, jeg har lige installeret XP på en maskine, der brugte Vista før.
Internettet virkede fint med Vista, jeg skulle kun forbinde min computer til min router og jeg var online.

Nu jeg har bare store problemer med at logge på internettet på XP.

Nu har jeg siddet og roddet rundt med "Netværksindstillinger" i et par timer, men intet jeg gør virker.

Er der nogen der kan hjælpe?

På forhånd tak.
06. juli 2008 - 20:42 #1
Har du rigtige drivers ? Ikke 'bare' dem som XP (måske) selv ka' finde !!!

(Så ligetil er det ikke 'bare' at total geninstall en XP/Vista!!!)
Avatar billede dan35 Nybegynder
06. juli 2008 - 21:34 #2
Jeg har ikke noget Netværkskort. Så jeg ved ikke hvilke drivers jeg skal downloade.

Og jo tak, jeg ved godt at det ikke er 'ligetil' :D
Avatar billede kdn1234 Praktikant
06. juli 2008 - 22:31 #3
Ikke noget netværkskort !! fysisk eller i netværksinstillinger
hvis det er fysisk hvordan koblede du så op før ?
Avatar billede dan35 Nybegynder
06. juli 2008 - 22:38 #4
Jeg mener, jeg ved ikke hvilket netværkskort jeg har. Når jeg kigger med Lavalys Everest, står der RAS Async.

Ved ikke helt hvad det betyder.
Tak.
Avatar billede kdn1234 Praktikant
07. juli 2008 - 21:11 #5
Hvis Du søger på RAS Async kommer der da en del drivere op, men prøv ud fra hvilket mærke din pc er og søg på deres side, ud fra mærke, model og serienummer !