Avatar billede duesjov Nybegynder
05. juli 2008 - 23:49 Der er 3 kommentarer

indsætte eller rette linier i database

hey.

skal have indsat 4 linier i min database og har ikke rigtigt styr på det der mySQL
her er de 4 linier

ALTER TABLE orders ADD cc_transactionid VARCHAR( 64 ) NULL default 'NULL';

ALTER TABLE orders ADD cc_fraudstatus VARCHAR( 64 ) NULL default 'NULL';

ALTER TABLE orders ADD cc_transfee VARCHAR( 64 ) NULL default 'NULL';

ALTER TABLE orders ADD cc_client_callback_ip VARCHAR( 64 ) NULL default 'NULL';

hvordan får jeg dem inserted. skal jeg bruge phpmyAdmin?, og hvis ja, hvordan gør jeg så?
på forhånd tak for hjælpen
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
05. juli 2008 - 23:54 #1
Der er vist et faneblad i phpmyadmin, der hedder "SQL" - der kan du udføre dem.
Avatar billede arne_v Ekspert
05. juli 2008 - 23:56 #2
PHPMyAdmin
vælg database
SQL faneblad
kommandoer
go
Avatar billede arne_v Ekspert
30. august 2008 - 02:15 #3
duesjov ?