Avatar billede deeiz Nybegynder
05. juli 2008 - 14:24 Der er 5 kommentarer

Counterstrike, med en QUAD core og 8gb ram

folk fra spywarefri, sagde jeg skulle henvende mig her så der gør jeg :)

Min ven der har en dual core, med 2 eller 4gb ram kan køre med højere fps end mig i cs. Når jeg har en quad core extreme, og 8gb ram samt nvidia 9800gtx. Hvordan kan det være. Han kan køre med 2k når han skriver timerefresh i konsollen jeg kan køre med 1,2k :) Please hjælp
Avatar billede swiatecki Novice
05. juli 2008 - 14:49 #1
du skal slå v sync fra.

Ellers: spørg på gaming.dk
Avatar billede deeiz Nybegynder
05. juli 2008 - 16:37 #2
har jeg gjort :)
Avatar billede kfz Nybegynder
05. juli 2008 - 16:52 #3
hvilke hastigheder har processererne?

CS kører sandsynligvis kun på en kerne, og derfor vil det ikke være relevant om du har 2 eller 4 kerner i din processer. Det vil være den processor med højest frekvens, som kører spillet bedst.
Avatar billede machawk Nybegynder
05. juli 2008 - 22:53 #4
er der CSS eller CS 1,6??
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
11. juli 2008 - 01:09 #5
Hvilken CS er det, og hvordan viser du konsollen?