Avatar billede migduvednok Nybegynder
24. juni 2008 - 16:20 Der er 4 kommentarer

CMS med credit-betalingssystem

Jeg er ved at undersøge mulighederne for et nyhedssite, baseret på et CMS der bruger et credit-system til at tage betaling for hver læst artikel. Kunden skal indbetale eks. 50 kroner til sin konto ved tilmelding, og hver artikel han læser fratrækker eks. 20øre fra kontoen.
Teknisk set er det ikke så vigtigt hvilket CMS det "bygges ovenpå", hvis det da ikke skal laves fra bunden.

Nogen der kan give mig rå tal for mandetimer, omkostninger, udgifter til tilkobling af betalingssystemer, osv?
Avatar billede jonhauge Nybegynder
24. juni 2008 - 16:30 #1
Det nemmeste og hurtigste er nok at lave et simpelt system helt fra bunden.

Du skal være velkommen til at kontakte mig på 31 62 62 04

MVH

Jon Hauge
Avatar billede migduvednok Nybegynder
24. juni 2008 - 19:22 #2
Tusind tak for samtalen, Jon! :-)
Avatar billede xirb Nybegynder
20. august 2008 - 14:23 #3
Er opgaven løst, eller har du interesse i at få udarbejdet tilbud på den? :-)
Avatar billede xirb Nybegynder
20. august 2008 - 14:23 #4
(Så kan du skrive til min spam-mail, som tjekkes dagligt: duvedikkehvem snabela gmail.com )