Avatar billede sdn Nybegynder
24. juni 2008 - 08:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

VPN via GPRS

Hej

Jeg har tidligere kunnet oprette en VPN forbindelse vha. Cisco VPN CLient når jeg lavede en internet forbindelse fra min PC via en Nokia 6230i og TDC GPRS forbindelse.

Men efter at have fået en Nokia E51 er det ikke længere muligt for mig at oprette en VPN session fra PC'en.

Jeg benytter WinXPpro, Nokia Suite, Nokia E51 samt har TDC som mobil udbyder. Har forsøgt både via GSM og 3G - men samme resultat.

Er der nogle af jer der har samme problemer med VPN session via E51 og evt. fundet en løsning??

Eller et tip når man benytter Cisco VPN via GPRS.
Avatar billede riversen Nybegynder
24. juni 2008 - 18:35 #1
Men du kan godt browse internet på pc'en via telefonen?
Avatar billede sdn Nybegynder
26. juni 2008 - 20:13 #2
Ja, det kan jeg helt fint.
Avatar billede sdn Nybegynder
02. december 2008 - 22:35 #3
Nu har jeg testet nogle gange over det sidste halve år, og der virker periodisk. MEGET mærkeligt.