Avatar billede janesk Nybegynder
23. juni 2008 - 21:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Word vil ikke starte

Hvis jeg klikker på et Word dokument så kommer fejlmeddelelsen "Word er holdt op med at fungere"
Hvis jeg istedet åbner Word og åbner en fil, så kommer fejlmeddelelsen "at word ikke blev startet korrekt sidste gang". Der tilbydes at man kan åbne word i fejlsikret tilstand.

Jeg bruger Windows Vista og Office 2003
Jeg har afinstalleret word og geninstalleret det igen, uden resultat.
Jeg ´har slette de opdateringer som jeg kan.

Nogen forslag til hvordan jeg får Word til at virke igen.
23. juni 2008 - 21:59 #1
[Hjælp][Find og ret fejl] ???
Avatar billede janesk Nybegynder
24. juni 2008 - 20:39 #2
Har prøvet det. Det hjælper ikke
24. juni 2008 - 21:27 #3
Hmmm...
Afinstall Office/Word 2003 -> CCleaner -> install Office/Word 2003

CCleaner = http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm (Specielt punktet [Register]...)
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
Avatar billede janesk Nybegynder
24. juni 2008 - 22:02 #4
Underligt nok - inden jeg læste dit ovenstående svar, har jeg prøvet at systemgendanne et par gange, dog uden at det så ud til at hjælpe.
Så pludselig da jeg for 117 gang prøvede at åbne et word dokument, så kom den og sagde, at Word prøver at gendanne dine indstillinger - og så virker det bare.....mystisk