Avatar billede balk Nybegynder
23. juni 2008 - 10:43 Der er 1 løsning

Indsæt et loader pic

Hej eksperter

Jeg har en html-side der kører lokalt med nogle VBscripts der kører forespørgsler til en database. Nogle er forespørgslerne er lidt tunge hvilket giver lidt ventetid. Jeg har nogle utålmodige brugere der klikker gentagne gange da de ikke kan se at systemet arbejder, og mit spørsmål er så:

Hvordan laver jeg et lille "loader billede" (jeg kunne forestille mig et lille gif) så det bliver synligt for brugeren at forespørgslen kører.

Er der nogen der her et lille VBScript der kan tændes og slukkes? På forhånd tak.
Avatar billede balk Nybegynder
14. januar 2009 - 13:07 #1
lukket