Avatar billede cybles Nybegynder
19. juni 2008 - 13:45 Der er 6 kommentarer

3 skærme på en bærbar PC ?

Jeg har 2 skærme slået til min bærbare computer, mere vil have mere og nu har jeg behov for en 3 skærm !

Windows XP håndtere jo mægtigt fint mine to skærme, men hvad nu med den 3 skærm !  nogen forslag ! Det hjælper ikke med en VGA split da jeg vil have delt skrivebord over de 3 skærme....
Avatar billede thov Forsker
19. juni 2008 - 16:18 #1
Avatar billede alexand Praktikant
22. juni 2008 - 14:44 #2
Avatar billede thov Forsker
22. juni 2008 - 15:28 #3
->alexand, ingen grund til at anbefale det samme produkt endnu engang :-(
Avatar billede alexand Praktikant
22. juni 2008 - 19:19 #4
-> thov, ingen grund til at stave forkert?
Avatar billede cybles Nybegynder
24. september 2008 - 17:55 #5
Fint svar thov - lav det lige som et svar så får du point, tak for hjælpen.
Avatar billede thov Forsker
25. september 2008 - 00:49 #6
Ok - svar kommer her..
Og så er triple-head siden flyttet http://www.matrox.com/graphics/en/ (Nå, det er nok ikke blevet billigere af den grund) :-)