Avatar billede oldnick Nybegynder
16. juni 2008 - 13:47 Der er 1 løsning

Præsentatin med video, load fra xml?

Hej Eksperter

Jeg har brug for lidt hjælp til at lave en præsentation. Den er meget enkel og skal helt være enkelt at opdaterer.

Præsentationen består af en video som skal afspille når man åbner "sliden". Nedeunder er noget tekst som skal skift sammen med videoen.

Mit problem er at længden på videoerne skifter og jeg vil meget gerne lave et skin hvor  de bliver loadet ind i sammen med noget tekst.

Jeg tænker at xml villle være den nemmeste og bedste løsning. P.t. bliver et lavet med power point og det nægter jeg simpelt hen at arbejde med!!!

Det skal køre på en skærm i en reseption og skal loope når den er færdig.

Jeg tænkte at det er sikkert nemt nok at finde ud af at loade xml. Men mit problem er hvordan jeg får den til at skift når videoen er slut. Jeg kender længden på filmen, så jeg har muligheden for at kunne skrive det antal sek filmen er ind i xml'en.

Altså hvordan for jeg den til at gå videre til den næste xml "record", når videon har spillet færdig  og starte forfra når der ikke er  flere.

På forhånd tak.

P.S. I må meget gern skrive hvis I laver det i AS2 eller AS3, det er meget lang tid siden jeg sidst lavede flash.
Avatar billede oldnick Nybegynder
17. juni 2008 - 10:39 #1
Jeg lukker nu da jeg selv har fundet ud af noget mere og stiller et andet spg. senere.