Avatar billede knoth Nybegynder
05. juni 2008 - 09:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Maxtor Shred Storage II - Hjælp

Jeg har en Maxtor Shared Storage II på 1 TB hvor jeg ikke kan få ethernet forbindelsen til at virke mere. Er der nogen som ved om det kan lade sig gøre at fange den via USB porten så man kan få kopieret data ud ? hvis ja hvordan gør man lige for umiddelbart finder ens maskine ikke boksen.
Avatar billede hottadpole Nybegynder
06. juni 2008 - 10:41 #1
Var ude for det samme med lillebroderen til din og USB er kun en pass-through connector ,hvad det så ellers skal betyde, så det fungerede heller ikke. Køb dig en Revoltec (eller lignende) USB kasse og flyt drevet over. Ta'r mindre end 10 min. Husk at kassen skal have det rigtige stik, p-ata eller s-ata. Der er dog heldigvis kasser der kan begge dele.
Avatar billede knoth Nybegynder
06. juni 2008 - 11:29 #2
Og når diskene er flytte over kan jeg trække mine data ud ?
Avatar billede hottadpole Nybegynder
06. juni 2008 - 11:41 #3
Hvis diskene ellers er i orden kan du. Hvis din Maxtor kører med 2 drev i raid skal du selvfølgelig have en kasse der understøtter dette, ellers kan du ikke trække noget som helst ud.
Avatar billede knoth Nybegynder
15. april 2013 - 12:51 #4
Lukket