Avatar billede vagnerik Nybegynder
03. juni 2008 - 11:10 Der er 2 kommentarer

Printer vil ikke printe pdf-filer

Jeg kan ikke få printet pdf-filer - fra to af mine tre computere. Det vil sige, at jeg godt kan fra den sidste og derfor tror jeg ikke at det er printeren, det er galt med.
Jeg har opdateret Adobe reader til nyeste version. jeg har ikke problemer med at printe andre typer dokumenter. Printeren er en Brother DCP-117C. Jeg kører Vista.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
03. juni 2008 - 12:58 #1
En klassiker er at tjekke printerdriverversionen, og opdatere til den nyeste version.

Virker det ikke, kan du prøve at skifte drivertypen (PCL5, PCL6, PostScript). - og det er så sagt, uden at jeg ved om din printer kører med disse drivere (de fleste gør).
Avatar billede vagnerik Nybegynder
03. juni 2008 - 15:27 #2
Tak for svaret. Jeg har længe haft det her problem og har tidligere i et forsøg på at løse det opdateret driveren. Men jeg vil lytte til dit råd og forsøge igen senere på dagen.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester