Avatar billede michaelhjensen Nybegynder
01. juni 2008 - 23:59 Der er 3 kommentarer

PHP Programmør til social networking site 95% komplet

Vi er et splinternyt koncept med medie fokus der bygger på social networking grundlaget.
Vi er pt. 2 programmører og 1 designer samt 2 marketing ansatte.
Vi har brug for en tredje mand/kvinde som har lyst til at blive en del af vores kommende success.
Kompensation vil være i form at aktie optioner. Afhængig af indsats, resultater og arbejdsbyrde senere hen også forhandles løn på projekt basis.
Vi er 95% komplette men har brug for en PHP kyndig til finpudsning samt opdatering af site ved launch.
Avatar billede lordnam Nybegynder
06. juni 2008 - 08:52 #1
Jeg vil da meget gerne høre om hvad det går ud på.

Er selvstændig IT arkitekt (www.it-architect.dk) - her findes min email osse.

/Anders.
Avatar billede lordnam Nybegynder
06. juni 2008 - 09:24 #2
Jeg vil da meget gerne høre om hvad det går ud på.

Er selvstændig IT arkitekt (www.it-architect.dk) - her findes min email osse.

/Anders.
Avatar billede webco_dk Nybegynder
08. juni 2008 - 23:56 #3
Hej
jeg syns det lyder interessant i skal være meget velkomne til at skrive til mig på info@webco.dk vil gerne høre hvad mine opgaver bliver og hvad projektet mere eksakt drejer sig om, og til sidst et forventet tidsforbrug.
mvh Christen v/webco webdesign