Avatar billede mads_ks Nybegynder
28. maj 2008 - 10:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

WDS virker ikke.

Hey.

Har siddet og rodet lidt med WDS og udrullning af XP. Har serveren kørende, oprettet et boot image, oprettet et image af en XP maskine og maskinen genstarter fint efter jeg har captured imaget. MEN hvis jeg så går ind og starter maskinen op via netværket og ber den ligge et image over fra WDS serveren går det hel også fint, og den fuldfører, men maskinen vil efterfølgende ikke starte op. Den kommer ikke frem med noget fra windows overhovedet. Den poster, får en IP (boot fra netværk) og så genstarter den.

En der har en ide til hvad det kan være jeg gør galt.?
Avatar billede mads_ks Nybegynder
29. maj 2008 - 08:52 #1
Det er tilsyneladende Intel D915GEV bundkortet der ikke vil finde sig i det. Har prøvet med et par andre intel bundkort hvor det virker.
Avatar billede mads_ks Nybegynder
23. juli 2008 - 10:15 #2
Fik aldrig rigtig WDS til at virke, men lagde BDD ind og brugte det sammen med WDS og nu virker det upåklageligt. Det er dog ikke alle programme jeg kan udrulle. Axapata 4.0 er fx ikke særlig venligt.