Avatar billede lzzz Nybegynder
26. maj 2008 - 12:34 Der er 11 kommentarer

Hvilket lydkort?

Hejsa.
Jeg har lige formateret min computer hvorefter jeg har installeret XP pro på den.
Alt virker som det skal ud over lyden.
Det eneste den kan sige er de små "DOS-agtige-lyde" der kommer ud af selve computeren.
Har ingen anelse hvilket lydkort der sidder i den. Har været inde under "Egenskaber lyde og lydenheder" men der står bare at der ikke er nogen lydenhed.

Nogen der kan hjælpe mig med at finde ud af hvilket kort jeg har og derved hjælpe mig med at finde en driver? :)
Avatar billede Jensen DK Novice
26. maj 2008 - 13:16 #1
Gå i start, kør skriv msinfo32 og ok, så kan du aflæse hvad din lydside hedder.
Avatar billede vejmand Juniormester
26. maj 2008 - 13:17 #2
Eller prøv med programmet SIW: http://www.gtopala.com/siw-download.html
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2008 - 13:19 #3
http://pc-stuff.dk/everest.htm Du kan downloade dette program og gøre følgende-- i venstre side klik på Fanebladet Menu klik på plus ved PC og på Opsummering der kan du se dit lydkort og hente Drivere
Avatar billede Jensen DK Novice
26. maj 2008 - 13:21 #4
Avatar billede vejmand Juniormester
26. maj 2008 - 17:47 #5
lzzz >> Er du der???
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. maj 2008 - 20:17 #6
Avatar billede Jensen DK Novice
09. juni 2008 - 06:57 #7
Sker der noget her? eller er det som det plejer.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. juni 2008 - 20:30 #8
Eftersom han har haft ret så lang tid til at svare, så er konklusionen at vi desværre her har en bruger der:
1. skider på hjælpen
2. bruger en mail adresse der aldrig tjekkes
3. Ikke har fortjent hjælp på eksperten.
Avatar billede vejmand Juniormester
26. september 2008 - 03:05 #9
Er problemet løst?
Avatar billede Jensen DK Novice
29. november 2008 - 08:32 #10
Det er mærkeligt at dem med problemer kan finde ud af at skrive her ind, men de kan ikke finde ud af at markere et navn og klikke accepter for at give point for hjælpen.
Er ved at lave en liste over dårlige betalere.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. november 2008 - 19:55 #11
silbidor - den liste er der mange der har lavet...

Husk bare at holde den for dig selv :)
Ellers kunne du jo bruge http://www.kalp.dk/efilter