Avatar billede tramm Nybegynder
20. maj 2008 - 21:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

3G modem crasher PC

Hej,

Jeg sidder her med et modem fra 3G, og vil koble det til min stationære pc.

Når jeg installerer det er der ingen problem, og det er heller ikke et problem at connecte det.

Problemet er at når jeg åbner en browser - eller at jeg bruger nettet generelt crasher computeren 100%. ligesom hvis du slukkede for strømmen.

Nogle der har en idé?

Jeg har prøvet med det kabel der giver strøm fra en usb port, og det der giver fra to. samme problem. Problemet er der ikke hvis jeg bruger det på min bærbare.

200 point ! ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. maj 2008 - 22:28 #1
hVAD STÅR DFER I WINDOWS LOGGEN?
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. maj 2008 - 22:28 #2
Hader Caps Lock :)
Avatar billede tramm Nybegynder
21. maj 2008 - 07:34 #3
Ja, det er også noget af det underlige, for der står ikke noget omkring crashene. Og installationen er helt ny, med en lækker log ellers så :/
Avatar billede tramm Nybegynder
17. juni 2008 - 11:19 #4
lukker efter manglende svar