Avatar billede jsc Nybegynder
17. maj 2008 - 21:35 Der er 1 løsning

er du film kender?

Hej Eksperter...

Jeg så engang en film - kan egentlig ikke huske særlig meget om den, men jeg håber der er nogen der kan fortælle navnet på den.

Filmen så jeg nok for omkring 10 år siden i tv - den handler om en soldat, der samarbejder med en professor indenfor militæret. Professoren har et eksperiment kørende med at bevare folk i flere år i en form for fryser. Soldaten går med til at lade sig fryse ned i kortere tid, men pga. et eller andet, så ender han med at være nedfråset i flere år.
Han kommer til live ved at to børn leger inde i den hangar, hvor fryseren står og efter han har fundet ud af at han har været væk i mange år finder han også ud af at hans kone er ved at være gammel og at ingen fra militæret vil tro ham eller hjælpe ham.

Nogen der kan navnet på den?

/jsc
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. maj 2008 - 21:40 #1
Det kan være forever young

http://www.artistdirect.com/nad/store/movies/title/0,,1818633,00.html