Avatar billede aloes7 Nybegynder
15. maj 2008 - 18:53 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

USB nøgle can ikke slette fil.

Jeg har en fil som er tom, men kan ikke slette den, får følgende svar når jeg prøver at slette den: cannot remove folder, the directory is not empty!
Hvad er løsningen??
Cj.
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2008 - 18:56 #1
Meddelelsen tyder på det er en mappe, har du prøvet at dobbeltklikke på den og se om det er det? Og om der skulle ligge nogle filer derinde?
Avatar billede aloes7 Nybegynder
15. maj 2008 - 18:59 #2
Ja den er tom.
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2008 - 19:30 #3
Har du slået til så du kan se skjulte filer?

http://www.spywareinfo.dk/#/tip-og-tricks/mappeindstillinger.htm
Avatar billede aloes7 Nybegynder
15. maj 2008 - 19:43 #4
Ja jeg kan se alle filer!
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2008 - 20:10 #5
Og ligger der ikke nogen i mappen?
Har du evt. prøvet fra fejlsikret tilstand?
Hvad hedder mappen?
Avatar billede aloes7 Nybegynder
15. maj 2008 - 20:34 #6
Mappen er tom, den ligger i en USB nøgle,så det hjælper ikke med fejlsikret tilstand!
Den hedder ikke noget særligt,da jeg har ændret navnet i et forsøg på at slette den, men uden held.
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2008 - 20:40 #7
Så har jeg ikke flere forslag
Avatar billede off-line Nybegynder
15. maj 2008 - 22:27 #8
Har du prøvet at formatere USB nøglen?
Avatar billede off-line Nybegynder
15. maj 2008 - 22:34 #9
Ellers prøv dette lille freeware program. Det er rigtig godt til at slette filer
man ellers ikke kan komme af med - kræver genstart. Men om det kan fjerne den
mappe - for det er vel en mappe, når den er tom? det ved jeg ikke. Man pljer altid,
at kunne komme af med mapper, efter genstart. Men det er da værd at prøve, og
programmet er bestemt værd at gemme til uønskede filer.
http://www.sitecenter.dk/jasveg/nss-folder/filer/
Avatar billede off-line Nybegynder
15. maj 2008 - 22:36 #10
Det hedder Emergency delete.
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2008 - 12:01 #11
Du kan vel blot slette omtalte mappe fra en Live-cd
Avatar billede jesperpress Nybegynder
17. maj 2008 - 01:00 #12
Prøv et kig på mappen med programmet 7-zip file manager. Det ser og kan slette alt.
Avatar billede aloes7 Nybegynder
27. januar 2009 - 13:10 #13
Det er nok umuligt,så vi lukker!