Avatar billede blaesbjerg Nybegynder
05. maj 2008 - 14:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

C5W42.EXE - Dette program kunne ikke starte

Vi kører med en C5 på vores server, og her har jeg fået en bruger der ikke længere kan komme på vores C5 fra hendes computer.
C5'eren er sat op således at den bruger brugeren fra vores AD.
Hun kan godt komme på hvis hun logger på fra en anden maskinen.

Der kommer følgende fejl når C5'eren forsøges åbnet:
R:\C5.400\C5W32.EXE
Dette program kunne ikke starte på grund af en forkert programkonfiguration. Du kan muligvis løse problemet ved at installere programmet igen.

- og nej det kan jeg jo så ikke da det ikke ligger lokalt, og det kun et et problem fra den enkelte maskine.

Nogen der har nogen idéer om hvad der kan konflikte eller være sket.
Det skal jo lige siges at det har virket fra maskinen, og brugeren siger at der ikke er installeret noget siden, men det siger brugere jo altid :)
Avatar billede hsund Juniormester
05. maj 2008 - 14:44 #1
Hej,

Jeg har lige haft samme problem, grunden her var at jeg lige havde installeret en opdatering til Coral draw, da denne blev afinstalleret, havde jeg ingen problemer med at køre C5 - prøv derfor evt. at afinstalleret ny programmer.

Hsund
Avatar billede blaesbjerg Nybegynder
05. maj 2008 - 16:01 #2
Ganske interessant, da der faktisk er smidt en Corel Draw Suite X4 på maskinen - vil da lige kigge lidt nærmere på den.
Avatar billede blaesbjerg Nybegynder
13. maj 2008 - 09:09 #3
Problemet ER Corel Draw der konflikter, men maskinen skal køre begge, så er der nogen der kender en løsning på det?
Avatar billede blaesbjerg Nybegynder
20. november 2008 - 14:26 #4
Hvis der er nogen der har en løsning på konflikten, så se http://www.eksperten.dk/spm/831119
Det skal lige siges at det kun er CoreDraw Suite X4 der konflikter