Avatar billede damkilde Nybegynder
03. maj 2008 - 15:24 Der er 5 kommentarer og
4 løsninger

Når jeg vil gemme et billede i photo shop "save as web"

Hej.

Når jeg vil gemme et billede i photoshop under "save as web"

Kommer der denne melding.

"Some names of the files being saved contain non-latin characteres.these file name will be incompatible with some web browers and servers"

Er der en der kan fortælle mig hvad jeg har gjort forkert ?

Tak

Kim D
Avatar billede falcon59 Nybegynder
03. maj 2008 - 15:28 #1
Du skal ikke tage dig af denne melding - det er blot for at fortælle dig at nogle IE ikke kan anvende Æ,Ø,Å men det har jeg nu aldrig oplavet som et problem.

Hilsen
Falcon59
Avatar billede damkilde Nybegynder
03. maj 2008 - 15:36 #2
Hej Falcon.

Det er fordi jeg har en hjemmeside som ikke kan oploade jpg som alm.
Jeg skal altid ind og gemme billederne som "save as web" ellers vil den ikke oploade billederne.

Og da den bliver ved med at komme med denne melding, så vil den ikke oploade til min hjemmeside.

Ellers tak for hurtigt svar.

Kim D
Avatar billede hcma Novice
03. maj 2008 - 15:39 #3
hvad med at gemme som *.jpeg ?
Avatar billede hcma Novice
03. maj 2008 - 15:41 #4
og hvad har du kaldt dine billeder ?
husk: ingen STORE bogstaver; intet ÆØÅ; ingen mellemrum; intet punktum, bindestreg, skråstreg o.s.v.....
Avatar billede damkilde Nybegynder
03. maj 2008 - 15:53 #5
de hedder bare 1 2 3 og så videre.
Jeg har også lige prøvet at kalde dem noget alm. ex stue.

Men den gør det samme ?
Avatar billede hcma Novice
03. maj 2008 - 15:55 #6
prøv lige at sende et af dem til mig    hcma@hcma.dk  så vil jeg se om jeg kan uploade
Avatar billede damkilde Nybegynder
03. maj 2008 - 16:10 #7
Hej hcma.

Det er mig en gåde. Efter jeg omdøbte dem ville de gerne oploade alligevel.

Det skal lige siges at den hjemmeside jeg har fået lavet er lidt ? ang. opload af billeder jeg har redigeret i photoshop.

Har du hørt om det problem før, at der er forskellige formater at jpg.

som sagt så kan jeg kun oploade mine redigere billeder hvis jeg har gemt dem som "save as web" ?

Men ellers ser det ud som om den gerne viller oploade nu.

Ellers tak for hjælpen.

Skide god side "eksperten"

Kim D
Avatar billede hcma Novice
03. maj 2008 - 16:42 #8
godt du fik det til at lykkes.
læg selv et svar og tage dine point tilbage
Avatar billede damkilde Nybegynder
03. maj 2008 - 17:04 #9
ok tak