Avatar billede bennetsen Nybegynder
19. juni 2001 - 18:45 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Tilbud på asp prog. ønskes

Jeg skal have lavet noget asp programmering, hvor en ukyndig edb-bruger skal kunne lægge billeder på serveren og en tilhørende beskrivelse (notatfelt) i en access database.
1.Scriptet skal validere på størrelsen af billedet.
2.Billede og beskrivelse skal kunne slettes på en gang.
3.Jeg har ASPupload på serveren

Hvad kan et sådan script koste i kontanter?
Avatar billede vinterstille Nybegynder
19. juni 2001 - 18:49 #1
1500 og så har du det om et par dage, uden brug af ASPupload komponenten, men ren ASP
Avatar billede okay Nybegynder
19. juni 2001 - 18:59 #2
1500 hvad ??
Avatar billede vinterstille Nybegynder
19. juni 2001 - 19:01 #3
1500 som i kroner (som i kontanter) - så skal jeg endda være så flink at vedlægge en pæn faktura ;)
Avatar billede bennetsen Nybegynder
19. juni 2001 - 19:29 #4
1500,- er måske lige i overkanten af hvad jeg vil give for sådan et script. Jeg kan jo købe et komplet photoalbum for 49,99 $
http://www.dastrup.com/html/download.asp
Avatar billede vinterstille Nybegynder
19. juni 2001 - 19:33 #5
oh well - det finder du bare ud af.
Avatar billede zoidberg Nybegynder
20. juni 2001 - 01:49 #6
Jeg kan nok gøre det noget billigere, kontakt mig på admin@zoidberg.dk, så finder vi ud af noget!
Avatar billede bennetsen Nybegynder
20. juni 2001 - 06:53 #7
Jeg har kontaktet zoidberg og venter på svar inden jeg lukker
Avatar billede nil.dk Nybegynder
20. juni 2001 - 08:22 #8
bennetsen >> Inden du lukker vil jeg også gerne give et tilbud: info@nil.dk
Avatar billede bennetsen Nybegynder
20. juni 2001 - 23:14 #9
zoidberg har lavet scriptet