Avatar billede floydenur Nybegynder
26. april 2008 - 21:21 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

ødelagt audio output

Hej,
Ved et uheld har jeg fysisk ødelagt audio-udgangen på min bærebare Acer Aspire 3000. Minijackstikket kan simpel hen ikke få kontakt og sidder løst.

Jeg har kontaktet Acer som siger at udgangen sidder på et hovedkort eller sådan noget. Man kan i hvert fald ikke bare købe et nyt lydkort som jeg havde regnet med..

Er der nogen der har et godt fif til en billig løsning?

Vh.
Rune
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2008 - 21:29 #1
Du kan få lyden ud gennem USB-porten og derefter til et mini jack-stik: http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?uid=60018&prodid=38844
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. april 2008 - 22:27 #2
Hovedkort = bundkort = ny pc da dette er for dyrt i forhold til hvad maskinen koster.
Avatar billede floydenur Nybegynder
26. april 2008 - 22:31 #3
Super idé med USB-gadgeten!!
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2008 - 22:35 #4
Det var godt. Jeg tillader at lægge et svar.
Avatar billede floydenur Nybegynder
26. april 2008 - 22:37 #5
Fint, men der sker intet når jeg trykker accepter?
Avatar billede floydenur Nybegynder
26. april 2008 - 22:39 #6
Så gik det - blind høne finder også æg.. Jeg takker og takker af..
Avatar billede mash Mester
27. april 2008 - 01:39 #7
hehe jeg ville nok skille maskine af og skifte stikket, kræver self. at man ikke er bange for at bruge en loddekolbe(skal være en jævnstrøms termostat styret en for ikke at ødeligge noget)
Avatar billede kdn1234 Praktikant
27. april 2008 - 20:52 #8
Avatar billede mash Mester
27. april 2008 - 21:39 #9
jeps, træls at de har lukket deres afd. i odense(mange år siden:P)

ellers har www.conrad.de ALT i alle former for stik
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2008 - 13:39 #10
Jeg siger tak for point.
Avatar billede kdn1234 Praktikant
29. april 2008 - 21:18 #11
Re : tgkdk
Ja vi savner dem ski godt nok nede i Frederiksgade..........

De havde ALT til gode priser (ved ikke hvordan de er i dag i Jelling