Avatar billede maejsh Nybegynder
24. april 2008 - 22:25 Der er 5 kommentarer

Priskrig på hardware også?

hørte lige i nyhederne der ville komme priskrig på elektronik - fladskærms TV osv..

nogen der ved om det også gælder hardware? ;)
Avatar billede maejsh Nybegynder
24. april 2008 - 22:32 #1
og tænker på om gade vide om .com steder som shg osv bliver ramt af det også..
hmm O.o
Avatar billede Beach Mester
25. april 2008 - 00:57 #2
Der blev bla. sagt at priserne også ville sprede sig til andre brancher hvilket efter min mening måske er lidt overdrevet.
Der har altid været en kamp om kundernes kroner, også brancher imellem, og at en enkelt indkøbskæde nedsætter priserne kraftigt på nogle få produkter er altså ikke ensbetydende med at man dagen efter kan købe en ny bil med samme nedsættende prisfaktor.

Man lad os nu se hvor meget deres skjulte reklame i primetime TV kommer til at betyde. Vi kan jo alle både håbe og frygte en større konkurrence brancherne imellem.

//Beach
Avatar billede peet-49 Novice
25. april 2008 - 08:18 #3
Den priskrig, der allerede kører på hardware, får allerede nu mange til, at bukke under, så det tror jeg ikke vil ske yderligere.
Avatar billede justrace Novice
25. april 2008 - 20:04 #4
>Bare det ikke bliver alt for billigt. Pokker skulle da stå i at tage på arbejde hver dag og så ikke have noget at bruge pengene til. :)
Avatar billede maejsh Nybegynder
25. april 2008 - 20:55 #5
hehe uhada ja justrace ville da frygteligt ;p..

men tja, shg siger de ikke ved om det kommer til at ramme dem, men at det ikke er usikkert.

men I guess we will see :)