Avatar billede notebookonline Nybegynder
22. april 2008 - 16:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Programmør søges til freelance

Vi søger en dygtig programmør, der kan påtage sig både mindre og større programmeringsopgaver.

Du skal kunne programmere i .NET samt ASP
Opgaverne er vedligeholdelse samt opgradering af vores sites, som er en blanding af asp og .net.
Du kan se vores hovedsite her: www.notebookonline.dk

Vi forventer du kan påtage dig diverse opgaver og gerne med kort frist.
Du arbejder freelance og afgiver et estimeret tilbud pr. opgave.
Vi afregner dit arbejde efter, hver afsluttet opgave.

Har det din interesse kan du kontakte undertegnede pr. mail
Skriv lidt om dig selv og gerne henvisninger til tidligere opgaver. Din timepris oplyser du ligeledes i din mail.

salg@notebookonline.dk
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2008 - 08:38 #1
Hej

Lidt off topic!

Hvad vil en 14" display koste som det biligste, det er underordnet hvilket mærke?
Sælger i også "Bundkort" til bærbare, hvis - hvad er den absolut Langsomste (Minimale)

Det skal bruges til udvikling af en Digital fotoramme.
Avatar billede coladrenge Nybegynder
23. april 2008 - 15:23 #2
Hej

Jeg har en programmør ansat som kan løse opgaven for jer - han arbejder pt for Dong Energy med en beregningskerne - men har tiden til at løse jeres opgave.
Timeprisen er omkring de 500 ex. moms
skriv til jhc@mj-software.dk
Avatar billede deploymentgeek Nybegynder
29. april 2008 - 00:43 #3
hejsa

jeg har 2 .net programmører ansat som også kan løfte opgaven.

Lad mig høre fra dig, rr@konus.dk

Vi arbejder bla. for Microsoft mv.
Avatar billede notebookonline Nybegynder
29. april 2008 - 09:10 #4
Tak for jeres henvendelser, vi har nu ansat en programmør.