Avatar billede sharpe Nybegynder
20. april 2008 - 21:06 Der er 5 kommentarer

Afvikling af program, med flere argumenter

Hej,

Jeg vil gerne høre, om det er muligt at finde ud af hvor mange argumenter et tilfældigt program har, således at det kan afvilkes fra et perl program med det rigtige antal argumenter.

Pft!
Avatar billede nielle Nybegynder
20. april 2008 - 22:44 #1
> det er muligt at finde ud af hvor mange argumenter et tilfældigt program har

Nej det er det ikke.

> således at det kan afvilkes fra et perl program med det rigtige antal argumenter.

Det er vel heller ikke kun antallet af argumenter der er vigtigt - det skal jo også være de rigtige argumenter.
Avatar billede nielle Nybegynder
28. april 2008 - 07:21 #2
Hvad med noget respons?
Avatar billede sharpe Nybegynder
28. april 2008 - 21:48 #3
Du har ret.
Avatar billede nielle Nybegynder
29. april 2008 - 06:46 #4
Svar?
Avatar billede nielle Nybegynder
13. maj 2008 - 22:59 #5
??