Avatar billede thorlacius Nybegynder
17. april 2008 - 19:37 Der er 1 løsning

Opsætning af trådløst internet

Efter flere timer, må jeg indrømme at jeg er fuldstændig på bar bund.
Det drejer sig om min Netgear WGR614v6 RV router.
Jeg bor på et kollegie, hvor der er velfungerende internet.

Dvs. det virker fint når jeg bruger netstikket, men når jeg prøver at lave et trådløst netværk, gider min router ikke være med.

Jeg kan ikke komme ind på opsætningen, ligeså snart internetstikket er sat i routeren.

Jeg har ingen ide om hvad der kan være galt. Har været inde på netgears hjemmeside og har downloadet softwaren til routeren. Dog uden held.

Derudover har jeg gennemgået deres troubleshooting, igen uden held.

Er problemet at stikket ikke går direkte fra et modem?

Jeg har prøvet at lave indstillingerne uden at have internetstikket i, dette virkede heller ikke.

Nogen der har en ide om hvad der kan være galt og evt. en løsning?

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind!
Avatar billede thorlacius Nybegynder
01. maj 2008 - 18:34 #1
ok