Avatar billede Slettet bruger
13. april 2008 - 11:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

dårlig billede på media center

hej

jeg har bygget mig et media center men syns ikke rigtig at billede på mit tv er særlig godt . kan det være fordi grafikortet ik er godt nok? køre med bundkort gigabyte GA-MA78GM-S2H med onboard grafik.
Avatar billede geforce3 Praktikant
13. april 2008 - 16:20 #1
Er det billedrør eller lcd? For er det billedrør, er der ikke så meget at gøre... At det er onboard betyder intet.
Avatar billede finger Nybegynder
14. april 2008 - 10:02 #2
Jeg har selv haft et mediacenter i nogle år efterhånden og har noget erfaring med det.
Er det digitalt eller analogt signal du har? Jeg gætter på at det er analogt. I så fald får du aldrig et lige sås godt billede som det du er vandt til på dit tv. Det skyldes simpelthen at kvaliteten på de analoge tunere du kan få til en PC ikke kan komme i nærheden af det du har i dit TV. Som jeg plejer at sige, så er billedet ikke pænt og en del grynet, men det er til at leve med. Alternativet er at få et digitalt signal og digitalt tuner kort.
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2008 - 19:33 #3
men det er digitalt signal og tuner . men det er bar en sådan stue anntenne
Avatar billede finger Nybegynder
29. april 2008 - 11:39 #4
Hvilket slags TV har du, hvilke opløsninger kan det køre i og hvordan forbinder du mellem Mediacenter og TV?
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2009 - 18:13 #5
lukket