Avatar billede natteravn Praktikant
11. april 2008 - 17:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Flash problemer på Vista Home Premium

Hej Eksperter

Er løbet ind i nogle problemer med min nye pc. Flere internetsider beder om en opdatering af Flash, men min version er 9, og på Adobes hjemmeside skriver den, at opdatering lykkedes, og jeg kan se en lille animation.

Jeg benytter IE 7.

Jeg har prøvet at afinstallere Flash, men så kommer den og siger, at jeg kun kan afinstallere programmer, der er installeret! Herefter får jeg en fejl 20.

Jeg har også prøvet at gå tilbage til et tidligere gendannelsespunkt, men det kan heller ikke lykkes.

Jeg kan ikke engang reinstallere, fordi pc er så ny, at jeg endnu ikke har lavet recovery cd.

Jeg sidder ligesom "fast" og håber, at nogen kan hjælpe.
Avatar billede natteravn Praktikant
11. april 2008 - 21:11 #1
Løste problemet ved at køre flashutil fra stifinder
Avatar billede grevetifo Nybegynder
23. maj 2008 - 22:11 #2
Hvordan kørte du den ?