Avatar billede thomaskramer Juniormester
08. april 2008 - 12:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

HTML mails i Outlook 2003

Hej

Jeg har et problem med Outlook.

Normalt kan jeg godt modtage HTML mails, og kan det stadigvæk - men jeg har en nyhedsmail som jeg ikke kan modtage.
Jeg får blot en masse links istedet for en HTML mail. Hvis jeg åbner den samme mail i min webmail, er der ingen problemer.

Som sagt kan jeg sagtens se og modtage HTML mails fra alle andre afsendere - blot ikke denne..

Er det en indstilling man skal sætte et sted??

200 point til den hurtigste :-)
Avatar billede birddog Nybegynder
10. april 2008 - 13:30 #1
Har ikke løsningen, men sidder pt. med min direktørs bærbar, som har samme problem.

At alm. html mails virker, og html mails fra forskellige nyhedsbreve virker også fint. Men der er kommet nogen på det sidste som ikke bliver vist rigtigt.

Så er lige med på en lytter
Avatar billede thomaskramer Juniormester
10. januar 2013 - 09:24 #2
er blevet bedt om at lukke denne :-)