Avatar billede mette_k Nybegynder
07. april 2008 - 20:39 Der er 6 kommentarer

hardware problemer på grund af ny router og netkort

Hej
jeg vil høre om der er nogen der har en løsning på mit problem!
Jeg har installeret nyt netkort og trådløs router.
Jeg kommer på internet- men efter et stykke tid melder windows at der er aldvorlige problemer ( hardware eller softwear fejl) ÆV

Routeren er en Netgear WPN824, og netkortet ( Netgear WPN 511)  købte jeg fordi samme problem opstod da jeg brugte routeren sammen med det gamle netkort der er i min bærbare pc. Jeg troede at et nyt netkort var løsningen!
Håber I kan hjælpe
Avatar billede _chip_ Nybegynder
08. april 2008 - 18:42 #1
Har du fjernet dit gamle netkort eller sidder det stadig i maskinen ? Det lyder jo som noget hardware konflikt .. ikke så meget med routeren.
Avatar billede mette_k Nybegynder
09. april 2008 - 17:00 #2
nej jeg har ikke fjernet det gamle netkort ( det er en bærbar pc)det nye kort sidder i en port i siden af pcen
Avatar billede mette_k Nybegynder
11. april 2008 - 16:06 #3
når pcen lukker ned skriver den disabel or removw newly installed hardware or softwear.
Disable BIOS memory options such as caching or shadowing.

stop:0X000000D1( 0X85800000,0X00000002,0X00000000,0F69CF988).
Avatar billede _chip_ Nybegynder
11. april 2008 - 18:30 #4
Hvis det var mig ville jeg prøve at slå det interne netkort helt fra.
Evt i Bios hvis muligt.
Derefter fjern det i Windows.
Avatar billede mette_k Nybegynder
28. maj 2008 - 22:56 #5
min pc gik helt ned tilsidst så jeg ved ikke hvad der gik galt
Avatar billede mette_k Nybegynder
28. maj 2008 - 22:57 #6
jeg lukker spørgsmålet