Avatar billede al-j Praktikant
07. april 2008 - 18:59 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke betale med dankort

Hej der er en bestemt hjemmeside jeg ikke kan få lov til at betale med kort. Der sker simpelt hen intet når jeg klikker på betal, intet popup eller nået. På PBS's hjemmeside står der at det kører som det skal og indehaveren af butikken skriver at han har masser af gennemkørsler. Hvad kan jeg gøre for at sikre at det ikke er min pc'er den er gal med? Har aldrig haft problemer før. Har prøvet at stoppe popup fjerneren og at deaktivere firewall men uden held.
Avatar billede al-j Praktikant
07. april 2008 - 19:15 #1
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2008 - 19:54 #2
Et hurtigt bud.
Hold Ctrl + Alt nede når du klikker på linket.
:-)
Avatar billede al-j Praktikant
07. april 2008 - 20:14 #3
hjælper ikke ;-(
Avatar billede al-j Praktikant
07. april 2008 - 20:16 #4
Kan i andre få vinduet hvor man taster kortnummer frem??
Avatar billede al-j Praktikant
07. april 2008 - 20:19 #5
Jeg kan bare trykke "fortsæt" til dommedag uden at der sker nået
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2008 - 20:26 #6
Her virker det med Ctrl + Alt + klik.
https://secure.quickpay.dk/quickpay.php åbner i et nyt vindue.
Prøv at føje https://secure.quickpay.dk til listen over "Websteder du har tillid til"

:-)
Avatar billede al-j Praktikant
07. april 2008 - 20:35 #7
Heller ikke ;-( kan fanme ikke passe. den åbner godt nok vinduet når jeg trykker på det link du satte ind
Avatar billede dj_jens85 Nybegynder
08. april 2008 - 10:19 #8
Har du prøvet at nulstille din sikkerhedsindstilling i din IE ?

Funktioner -> Internetindstillinger -> Sikkerhed -> Nulstil alle zoner til standardniv.
Avatar billede al-j Praktikant
08. april 2008 - 11:57 #9
jamen så virker det jo :-) dj smid lige et svar.
Avatar billede liden Nybegynder
08. april 2008 - 18:31 #10
Skriv bare en mail til mig , så sender jeg dig dine vare uden det kort pjat.8)
Hilsen Frank Berger
:) men takker for tippet
Avatar billede al-j Praktikant
08. april 2008 - 19:33 #11
Har jeg jo gjort ;-) hilsen Allan Johannesen
Avatar billede dj_jens85 Nybegynder
17. april 2008 - 08:15 #12
her er mit sene svar :-)
Avatar billede al-j Praktikant
17. april 2008 - 20:35 #13
ja det skal jeg da lige love for ;-)