Avatar billede thomasmyg Nybegynder
05. april 2008 - 18:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

New Instance

Jeg har lidt problemer med at installere mySQL på min web-server. Når jeg prøver og konfigurere den instancen skal configureres, så kan mySQL servicesen ikke startes, hvad kan det være?
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
10. april 2008 - 02:00 #1
Heller ikke meget hjælp her. Men nu fandt jeg så selv ud af det. Afinstallerede databaseserveren og installerede CCleaner til og ryde op på min server, efter det så installerede jeg databaseserveren og nu virker det.
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
10. april 2008 - 02:01 #2
Lukket.