Avatar billede matmol1 Nybegynder
27. marts 2008 - 22:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bærbar grafikkort

Hej har købt en hp bærbar med et nvidia quadro nvs 320m grafikkort 256mb 512mb turbocache. Har hørt at kortet ikke er lavet til 3d grafik som jeg faktisk troede. Får en score på 4250 i 3dmark06 med comp. Er dette godt nok til at køre autocad på eller bliver jeg muligvis nødt til at anskaffe mig et andet?
27. marts 2008 - 22:32 #1
(PS: Du ka' ikke 'skifte' grafikkort i en bærbar!)
Avatar billede jingles Nybegynder
28. marts 2008 - 16:02 #2
skulle være muligt i ganske få tilfælde at skifte til bedre. MXM gør det muligt. Men i dit tilfælde vil jeg ikke regne med det.

Du kan sagtens køre autocad på den bærbar.. Quadro er jo netop lavt til lignende :D
Avatar billede matmol1 Nybegynder
28. marts 2008 - 16:24 #3
Okay det er fordi jeg læser mange steder at deres nvs kort er dårlige til 3d. Synes ikke rigtigt jeg kan finde så meget om det på nettet.
Men tak for svaret hvordan er det jeg giver dig point?
Avatar billede jingles Nybegynder
28. marts 2008 - 17:38 #4
mener det er accepter knappen hehe... langtid siden jeg har været på siden ;D
Avatar billede matmol1 Nybegynder
01. april 2008 - 23:23 #5
lukket