Avatar billede mikkel_strack Nybegynder
26. marts 2008 - 12:42 Der er 2 kommentarer

Umbraco hos Dandomain

Hey,

Er der tilfædigvis nogen som har erfaringer med at køre Umbraco hos Dandomain (alternativt andre steder).

Jeg har lidt bøvl med at få det til at spille, og er lidt i tvivl hvor fejlen ligger. Trust Level er sat til full trust, og det burde iflg Dandomain være tilstrækkeligt, men..?

Hvis nogen har fået det til at spille på en hosted server, hører jeg meget gerne om lidt erfaringer :)
Avatar billede simm Nybegynder
27. marts 2008 - 17:44 #1
Det har jeg :) Men hvilke fejlmeddelelser får du?
Du mangler sikkert flg. filer:

System.Web.Extensions.Design.dll
System.Web.Extensions.dll

De kommer fra AJAX biblioteket som findes inde på www.asp.net
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=77296

De skal smides ind i bin-mappen. Men Umbraco-folkene går vist ud fra at man kører Umbraco fra en Virtual-eller dedikeret server. Men det virker nu fint hos shared hosts hvis man har full trust som du
Avatar billede mikkel_strack Nybegynder
18. august 2010 - 13:11 #2
Har tilsyneladende et par gamle spørgsmål som aldrig er blevet lukket.
Kan tilføje at der i dag ingen problemer er med at køre umbraco hos dandomain, man skal blot bruge en web.config som kan findes på deres side.

Hvis du stadig er herinde simm, så smid et svar så du kan få lidt for indsatsen.