Avatar billede habudu Nybegynder
24. marts 2008 - 01:54 Der er 6 kommentarer

Program til at forbyde downloads

Hejsa!

Har i dag måtte geninstallere hele min computer om da den var angrebet af omkring 37 virus som avg og ad-aware ikke var i stand til at fjerne.

Grunden til at jeg fik virussen er at jeg har nogle familliemedlemmer som ikke rigtig tænker sig om når de downloader ting fra internettet. Så det jeg ville spørge om var om der var nogen som kendte et program som spørger efter et password når man forsøger at downloade noget?

Hilsen Nicklas.
Avatar billede habudu Nybegynder
24. marts 2008 - 01:55 #1
Det skal lige siges at jeg har Windows Vista og jeg ved godt at jeg kan bruge det til noget af det men det er ikke så nyttigt for mig da jeg kun anvender 1 bruger på computeren.
Avatar billede olebole Juniormester
24. marts 2008 - 02:11 #2
<ole>

Voksne kan man tale med og forklare, hvad man må og ikke må, så det er nok ikke problemet.

Med børn er det ligesom, når de skal til at færdes i trafikken: De skal lære en bunke, før de er i stand til at færdes sikkert på WWW - så der sidder man jo ved siden af dem, til de har lært det  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
24. marts 2008 - 07:31 #3
Windows Vista? Spar dig selv en masse bøvl og installer en Linux, fx Ubuntu.
Avatar billede habudu Nybegynder
24. marts 2008 - 12:37 #4
Til Olebole:

Okay det var nyttig information.

Til Erikjakobsen: Nej tak.

Til jer begge to:

Tak for alt den nyttige information jeg kunne virkelig bruge det!
Avatar billede habudu Nybegynder
24. marts 2008 - 12:38 #5
Ups glemte lige en ting ..

Til Olebole:

Det er stortset kun voksne der anvender computeren...

...
Avatar billede olebole Juniormester
24. marts 2008 - 14:45 #6
Jamen, så burde det da ikke være et problem - med mindre der er tale om meget gamle mennesker. Har folk en alder, hvor de kan lære at køre 1 ton metal rundt i høj fart uden at slå nogen ihjel, må det også være muligt at lære dem at færdes trygt på WWW  ;o)