Avatar billede michelsen Nybegynder
23. marts 2008 - 17:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Webdesigner søges

En webdesigner/html-programmør med lettere kendskab til ASP søges til projekt.

Opgaven består i at flytte indhold fra et eksisterende web site over i et nyt layout. Det nye layout er programmeret og klar til brug.

Det forventes, at du:

- Skriver valid html kode (W3C), der er cross browser kompatibel.
- Har en god grafisk forståelse.
- Kan levere siderne indenfor nær fremtid.
- Har lettere kendskab til ASP

(Nb. ASP benyttes blot til at inkludere filer).
Avatar billede no_doubt Nybegynder
23. marts 2008 - 18:29 #1
jeg er klar:-) mark.mikkelsen83@gmail.com
Avatar billede mstorgaard Praktikant
23. marts 2008 - 18:45 #2
Jeg er også interesseret i opgaven. Du kan kontakte mig på michael[at]storgaard.name - udskift [at] med @.
Avatar billede wolstrup Nybegynder
24. marts 2008 - 08:56 #3
Smid evt opgaven på www.flexer.dk, så er du sikker på at få fat i den rette.
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2008 - 12:04 #4
Hej

Jeg er også klar. Se evt. mine referencer på www.u-man.dk
Håber at høre mere fra dig, skriv på admin@u-man.dk

Med venlig hilsen
Thomas Michaelsen
www.u-man.dk
admin@u-man.dk
Avatar billede minus Nybegynder
25. marts 2008 - 17:13 #5
Hej,

Du er også velkommen til at skrive nærmere omkring opgaven, samt hvad der tilbydes til min mail.

Vh
Shahrokh Sotoudeh
www.retard.dk
shahrokh.sotoudeh@gmail.com
Avatar billede hoeks Nybegynder
26. marts 2008 - 14:12 #6
rasmus_hoeks[at]hotmail.com - jeg kan sagtens løse opgaven for dig.
Avatar billede michelsen Nybegynder
05. oktober 2013 - 11:16 #7
Denne tråd er meget gammel og lukkes. (Løsningen fandt sted udenfor tråden).