Avatar billede pergk Nybegynder
22. marts 2008 - 19:42 Der er 1 kommentar

MSN < I dag> fejlagtig på Spansk

Når jeg aktiverer MSN <I dag> er det eneste på Dansk "I dag" øverst til venstre, alt andet er på Spansk  :o(

Har haft en forespørgsel hos MicroSoft, men de "svarer i øst når jeg spørger i vest", så det blev jeg ikke klogere af, har derfor ikke anvendt Live Messenger i lang tid.

Er der en venlig sjæl, der kan komme med et godt bud på, hvordan jeg får skidtet til at "vise Dansk" igen?

På forhånd tak for hjælpen! og God Påske!

Med venlig hilsen
Per
Avatar billede pergk Nybegynder
23. marts 2008 - 11:38 #1
Hej igen i gruppen.

Fik rodet så meget med systemet i går, så det nu lader til at skidtet er kommet til fornuft og "snakker Dansk" igen. God Påske!