Avatar billede ugilt Nybegynder
21. marts 2008 - 15:29 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

køre .cmd ved logon

jeg har et .cmd script der mapper mine samba drev.
Hvordan kan jeg sikre at dette script program kaldes ved hvert logon til Vista ?
Avatar billede nva Praktikant
21. marts 2008 - 15:42 #1
Jeg kender ikke lige Vista, men kan du ikke lægge det som en .cmd fil i start folderen?
Avatar billede hojben Novice
21. marts 2008 - 19:35 #2
Som det er med windows og altid har været det, kan du som nva siger ligge det ind i startfolderen.

Men kan du ikke tilslutte dig via stifinderen til Samba'en? Så connecter den hver gang du starter op.. (kender ik lige måden at connecte til samba)
Avatar billede ugilt Nybegynder
21. marts 2008 - 22:14 #3
jo selvfølgelig kan jeg bruge start folderen - det her med at se skoven for bare træer ;-)
Avatar billede nva Praktikant
21. marts 2008 - 22:17 #4
Jeg lægger et svar, som du kan acceptere.