Avatar billede erbofloe Nybegynder
19. marts 2008 - 22:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Remote wipe device

Er der nogle som har erfaring med remote wipe af mobilos. Jeg kan godt få det til at virke, hvis brugeren indtaster forkert kode X antal gange på mobilen. Men hvordan sletter jeg den fra serveren? Hvordan finder jeg mobilen på //server/mobiladmin ?
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2008 - 23:06 #1
Erfaring, nej.
Det er måske dette du søger: "How to Perform a Remote Wipe on a Device" http://technet.microsoft.com/en-us/library/aa998614.aspx

:-)
Avatar billede strych9 Praktikant
20. marts 2008 - 23:13 #2
Hvorfor vil du slette brugerens postkasse fra serveren? Du er godt klar over at det betyder at postkassen er væk, og ikke blot for mobiltelefonen at se?
Med mobileadmin kan du søge på postkasse navn for at finde synkroniseringsforholdet mellem telefon og server. Har du fundet den website man gør det fra?
Avatar billede erbofloe Nybegynder
21. marts 2008 - 07:48 #3
tpo> Det hjalp ikke.

strych9> Det er ikke postkassen jeg vil slette. Jeg har installeret mobiladmin. Men  når jeg søger på et brugernavn, kommer der ikke nogle mobiler frem. Er der noget som skal installeres/opsættes? Telefonen er sat op til at bruge direct push, og med password protection efter tastaturlås.
Avatar billede erbofloe Nybegynder
26. august 2010 - 20:46 #4
Svar