Avatar billede saxtus Nybegynder
19. marts 2008 - 15:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Exchange 2003 - Adressekartotek bebgrænsninger

Jeg skal til at hoste en Exchange, men er løbet ind i et mindre problem

Efter at have fulgt disse 2 guider.
http://www.msexchange.org/tutorials/Shared_Hosting_Exchange_2003_Part1.html

http://www.msexchange.org/tutorials/Shared-Hosting-Exchange-2003-Part2.html

Mit problem er følgende:

Når jeg kigger i adressekartoteket på en Outlook kan jeg under "All Address List" se alle de kunder der er oprettet.

Mit spørgsmål er hvordan jeg får begrænset så kundeX kun kan se kundeX og ikke også kundeY og kundeZ.

Jeg er åben over for alle mulige forslag. Kunden skal bare ha mulighed for en fælles addresseliste.
Avatar billede jtm Nybegynder
19. marts 2008 - 15:28 #1
hmm mit bud vil være at du sætter flueben i "hide from Exchange address lists" under faneblade "Exchange Advanced" i AD'et.
Avatar billede saxtus Nybegynder
19. marts 2008 - 15:40 #2
KundeY og KundeZ skal jo stadig kunne se deres egene adresselister.

Har lidt en ide om at det er noget der skal sættes i ADSI Edit.
Avatar billede saxtus Nybegynder
16. januar 2009 - 13:13 #3
Nå har opgivet.

Lukker og slukker