Avatar billede black-bird Nybegynder
12. marts 2008 - 18:08 Der er 1 kommentar

Power manager

Hej..

Jeg er ejer af en Fujitsu siemens laptop o den har jeg nu formateret og instal. nyt win XP på men jeg mangler power manager til styring af WLAN på fujitsu siemens side kan man download en men når jeg installere den så for jeg en fejl melding der lyder

"Register Session Failed!
Please restart computer now!
And if this message shoes again, please reinstall this program."

og den kommer igen når jeg har genstartet...

Hjælp
Avatar billede martin_dalgaard Nybegynder
09. september 2008 - 15:32 #1
Hej Black-bird.
faldt lige tilfældigvis over dit spørgsmål og du har sikkert også selv glemt det.
Jeg har samme bærbar som dig tror jeg, det jeg gør med power manager når den siger "Register Session Failed! er meget simpel.
Hvis jeg ikke allerede har tændt det trådløse netværk, kan jeg bare gøre det inden jeg trykker "ok" og lukker power manager, det trådløse netværk vil fortsat være tændt.

Og hvis du gerne vil slukke det trådløse netværk kan du bare gå ind i menuen start og vælge power manager, og du vil kunne slukke/tænde dit netværkskort.

Hilsen Martin Dalgaard