Avatar billede dsch Nybegynder
07. december 1999 - 21:09 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

3dstudiomax3

Hvor/Hvordan får jeg 3D Studio Max 3.0?
Avatar billede i11uzion Nybegynder
08. december 1999 - 09:21 #1
... Kig her:

http://www.ktx.com/emea/html/den_reseller_list.html

Prisen er nok rimelig høj (jeg kan ikke huske den, men den ligger noki på den forkerte side af 20.000kr.!!!)
, men ellers kan man vist også få ¨ådan en "studieversion" som godt nok er en fuld udgave af programmet, men som kun koster 1/3 eller sådan noget... : )
Avatar billede sunesune Nybegynder
08. december 1999 - 17:42 #2
Kontakt mig på ICQ nummeret: 39780774 så finder vi nok ud af noget..:)
Avatar billede dsch Nybegynder
09. december 1999 - 20:30 #3
Jeg har ikke lige 20.000 kr. liggene i baglommen,
så hvor kan jeg få det billigt?
Avatar billede roslev Nybegynder
09. december 1999 - 21:40 #4
...Det er også et forsøg værd at holde øje med autioner på Yahoo, Amazon og specielt Ebay. Du kan være heldig.... Bare læs annoncerne godt igennem, tit er der tale om ikke-registrerbare back-up cd'er. -Men jeg har da set en komplet orig. version af 3DSMAX 2.0, med manuler gå for $200.
Avatar billede i11uzion Nybegynder
09. december 1999 - 23:34 #5
dsch>>> Som sagt kan du også få en studieversion til omkring 5-7000kr. men det er jo selvfølgelig stadgivæk mange penge, men det koster det nyeste altså...

Du kan vist få de lidt ældre versioner af MAX som 2.5, en del biligere...
Avatar billede i11uzion Nybegynder
22. december 1999 - 10:41 #6
WAUW jeg HADER folk som gør det her...

Stiller et fu***** spørgsmål, og folk svarer, og svarene er rigtige nok...

Og så skrider spasseren som spurgte, og glemmer lortet.....
Avatar billede dsch Nybegynder
23. december 1999 - 20:47 #7
Jeg har ikke glemt det i11uzion! Jeg har ikke kunne komme på internettet
i ind periode.
Avatar billede dsch Nybegynder
23. december 1999 - 21:09 #8
Jeg vil vente lidt endnu og se om der kommer andre svar, hvis der ikke gør så acceptere jeg en af jer.
Avatar billede i11uzion Nybegynder
24. december 1999 - 00:30 #9
... Ok så mu du meget undskylde... *SS*