Avatar billede hellerohde Nybegynder
10. marts 2008 - 10:07 Der er 4 kommentarer

Eksporter som PDf fil

H J Æ L P --  min driver er åbenbart stået af!! Jeg kan ikke eksportere som PDF fil. Jeg kan printe som PDF - men disse bliver ikke af særlig god opløsning, til trods for jeg vælger bedste dpi.

Jeg kan ikke gennemskue hvad for en printer driver det er. Der kommer 2 boxe op - den ene: printer kan ikke findes - den anden: fejl 63?!

Håber der er en der kan hjælpe - mange hilsner Helle :-)
Avatar billede jee Nybegynder
10. marts 2008 - 11:03 #1
Èr det driveren til din printer du menere?

Hvilken printer har du da?

Find ud af hvilken printer du har og tjek så:
http://www.advancedlaser.net/errorcode/error_63.htm
Avatar billede hellerohde Nybegynder
10. marts 2008 - 11:20 #2
Hej Jee - tak for svar. I Quark Exp. er der en "indbygget" funktion, så man kan eksportere sit job direkte som PDF - det er dette der er stået af. Den printer jo sikkert til en print driver... derfor at systemet siger at printer ikke findes - men jeg kan bare ikke finde ud af hvilken det er. Helle
10. marts 2008 - 14:42 #4
Velkommen til Eksperten.dk
Generelt -> http://expfaq.dk/