Avatar billede tweak Nybegynder
08. marts 2008 - 12:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmål vedr. Google Analytics

Jeg sidder bag en dynamisk IP-adresse og vil jo gerne udelukke mine egne hits fra Analytics, hvordan gøres dette.?
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
08. marts 2008 - 13:16 #1
Forskellige muligheder...
1) Lad computeren stå tændt så meget som muligt så ip-adressen kun meget sjældent skifter. Check på www.myip.dk hver gang du tænder computeren, og opdater med den nye adresse.
2) Kør igennem en proxy eller noget: http://www.eksperten.dk/spm/527589
Så skal du bare udelukke den ip-adresse du "får" igennem den
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. marts 2008 - 13:26 #2
Eller optimer dit site, så det får så mange hits, at de få hits der kommer fra dig selv intet betyder i det store billed
Avatar billede tweak Nybegynder
08. marts 2008 - 13:40 #3
bufferzone> Den var god :-)

eric-pedersen> Lidt bøvlet, men jo.

Efter lidt søgen på Analytics kan jeg se man kan smidde en cookie.... er det bare mig, men kan man ikke udelukkes via sin MAC adr., var det ikke noget Analytics bygge ind?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. marts 2008 - 13:53 #4
Din MAC-adresse kan ikke ses af Google - den forsvinder ved den første router den møder på sin vej.