Avatar billede dail Nybegynder
08. marts 2008 - 11:43 Der er 4 kommentarer

Scart kabel med flad ledning

I forbindelse med opsætning af fladskærm og møbel underfjernsynet har jeg tænkt mig at købe nogle scart kabler med helt flad ledning, idet det sku gøre det nemmere at få dem ned mellem væg og møbel. Min fladskræm er en Samsung 40" M86, hvor der jo ikke er så meget plads på bagsiden til kabler,  når den hænger på en væg. Vil så lige høre om der er nogen der ved om de flade scartkabler fylder mere eller mindre "bagud" end almindelige scart kkabler?
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2008 - 12:40 #1
De fladkaler jeg har fylder 50 mm bagud incl bukning af kabel, måske kan de fås med vinkelstik
Avatar billede killer_bee Nybegynder
10. marts 2008 - 12:59 #2
faldt lige over dette ... vinkel og trådløs...

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=332214
Avatar billede martin_moth Mester
10. marts 2008 - 19:49 #3
jeg har sådan et fladt kabel - 3 cm bredt, og 3-4 mm tykt. købt i hifi-klubben.

Selve stikket fylder en hel masse, men hvis det blot sættes i bunden parallelt med væggen er det jo ligemeget
Avatar billede dail Nybegynder
12. marts 2008 - 20:10 #4
Meget interessant med dit link Killer bee. Nogen der har erfaringer med om det virker optimalt. Optimalt for mig betyder blot at det fungere ligesom et almindeligt standard scartstik.