Avatar billede soundfanatics Nybegynder
05. marts 2008 - 21:55 Der er 4 kommentarer

spil kan kun køre på windows 98/95

Jeg har netop købt det fantastiske spil "commandos - Behind enemy lines" fra edios. Bag på æsken står der at spillet kan køre både på windows 95/98 og på xp. men når jeg prøver at installere spillet siger den at det ikke kan køre på xp.

Jeg mener bestemt, at jeg havde selv samme spil installeret på xp for et par år siden..

Hvad gør jeg?
Avatar billede ini Nybegynder
05. marts 2008 - 22:27 #1
Har du prøvet at køre det i kompatibilitet ?
Ellers så kan Google eller producenten sikker hjælpe med en patch, så det virker i Xp :)
Avatar billede jee Nybegynder
06. marts 2008 - 10:26 #2
Hoejre klik på din .exe fil
> Egenskaber
> Kompatibilitet
> Kør dette program i kompatibilitetstilstand for:
> Vælg XP

Eller gør som #1 siger med at google efter en patch
Avatar billede soundfanatics Nybegynder
06. marts 2008 - 12:04 #3
kompatibilitet virkede!!!
Avatar billede ini Nybegynder
06. marts 2008 - 12:39 #4
det var godt. Har også søgt på nettet, og der er flere med et lignende problem. Nogle kunne blive klaret med en patch, men det er godt at kopatibiliteten virkede :)