Avatar billede pkkp50 Nybegynder
04. marts 2008 - 23:08 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

ene pci memory stick card reader controller

Er der en der kan hjælpe mig med at finde ovenstående til en Acer bærbar. Enes hjemmeside er ikke meget bevendt.
Avatar billede osigaard Nybegynder
05. marts 2008 - 11:54 #1
Hvilke Acer model drejer det sig om ?

Du skal finde driverne på Acer's hjemmeside:
http://support.acer-euro.com/drivers/downloads.html
Avatar billede pkkp50 Nybegynder
06. marts 2008 - 08:48 #2
Tusind tak for hjælpen. Sommetider er det jo mere indlysende end man forventer. Alt virker nu.

mvh Preben
Avatar billede osigaard Nybegynder
06. marts 2008 - 09:09 #3
Ja men så er alt jo som det helst skulle være, godt at det virker nu
mvh Ole
Avatar billede pkkp50 Nybegynder
06. marts 2008 - 11:06 #4
Nu du er så hurtig til at svare, kan du så fortælle mig hvorfor Messenger Live ikke virker under Vista?? Har prøvet at installere og afinstallere indtil flere gange, men det virker ikke. Under opstaten siger Windows at der er et program den ikke kan logge på - det er Messenger. Derefter kommer den med en fejlbeskrivelse og den bliver man ikke klogere af. Kan ikke opdatere ud fra den meddelelse.

Hilsen Preben